معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-کارشناسان - literature- دانشکده ادبیات و علوم انسانی
جزئیات خبر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-کارشناسان اداره آموزش
08 01 2020 06:21
کد خبر : 9919771
تعداد بازدید : 35
کارشناسان اداره آموزش تحصیلات تکمیلی
| نام کارشناس | مسئولیت |
آذر مجردوبند | کارشناس اداره آموزش(گروه تاریخ) | |
دلبر عبادی | کارشناس اداره آموزش(گروه باستانشناسی،فرهنگ و زبانهای باستانی،ایرانشناسی) | |
شهلا عظیمی | کارشناس اداره آموزش(گروه زبان و ادبیات فارسی) | |
منیژه چناری | کارشناس اداره آموزش(گروه فلسفه ، زبانشناسی همگانی) | |
مرضیه سعادت | کارشناس اداره آموزش(گروه ادبیات عربی) |
شرح وظایف کارشناسان اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی |
|
|
|
|
|
| |||||
۱- تشکیل پرونده دانشجویان |
|
|
|
|
|
|
| ||||
۲- ارائه گزارش ارزشیابی اساتید |
|
|
|
|
|
|
| ||||
۳- بررسی کارنامه و درج نمرات مهمان و تک درس |
|
|
|
|
|
| |||||
۴- اعمال تخفیف برای دانشجویان شاهد و ایثارگر |
|
|
|
|
|
| |||||
۵- وارد نمودن دروس هر ترم در سیستم جامع گلستان |
|
|
|
|
|
| |||||
۶- ارسال نامه معافیت تحصیلی و پیگیری آن پلیس +۱۰ |
|
|
|
|
| ||||||
۷- فارغ التحصیل نمودن دانشجویان و بررسی کارنامه آنها |
|
|
|
|
| ||||||
۸- ثبت تاییدیه های دیپلم و پیش دانشگاهی در سیستم جامع |
|
|
|
|
| ||||||
۹- تائید دانشنامه تحصیلی دانشجویان در هر ۳ مقطع تحصیلی |
|
|
|
|
| ||||||
۱۰- بررسی دانشجویان مشروطی و اخراجی و عدم ثبت نام شدهها |
|
|
|
|
| ||||||
۱۱- تهیه مکاتبات ارسال نمرات مهمان به دانشگاهها |
|
|
|
|
|
| |||||
۱۲- تائید گواهی موقت تحصیلی دانشجویان در هر ۳ مقطع تحصیلی |
|
|
|
|
| ||||||
۱۳- تهیه مکاتبات دریافت هزینه بورسیه از وزارت علوم |
|
|
|
|
| ||||||
۱۴- تأیید و قفل نمرات و راهنمایی به اساتید در هنگام ثبت نمرات |
|
|
|
|
| ||||||
۱۵- بررسی دانشجویان رتبه اول کارشناسی و اعلام به آموزش دانشگاه |
|
|
|
|
| ||||||
۱۶- استرداد مبالغ برای دانشجویانی بستانکار از حسابداری دانشکده |
|
|
|
|
| ||||||
۱۷- مکاتبه دانشجویان خارجی با مرکز معارف و استعلام نمره از آن مرکز |
|
|
|
|
| ||||||
۱۸- صدور حکم اولیه اخراج به علت مشروطی بیش از حد نصاب و عدم ثبت نام |
|
|
|
|
| ||||||
۱۹- تهیه مکاتبات دریافت مجوز سنوات برای دانشجویان کارشناسی |
|
|
|
|
| ||||||
۲۰- تهیه مکاتبات تمدید اقامت و خروج و مراجعت دانشجویان خارجی |
|
|
|
|
| ||||||
۲۱- تهیه مکاتبات با گروه و مرکز معارف و دانشکده زبانها جهت ارائه دروس تکدرس |
|
|
|
|
| ||||||
۲۲- کنترل ثبت نا واحدها در هر ترم و ارائه برگه انتخاب واحد به هر دانشجو |
|
|
|
|
| ||||||
۲۳- تهیه مکاتبات صلاحیت عمومی برای پذیرفته شدگان بدون آزمون دردانشگاه |
|
|
|
|
| ||||||
۲۴- تهیه مکاتبات تردد و ورود مهمانان دانشجویان دکتری و ارشد هنگام دفاع |
|
|
|
|
| ||||||
۲۵- انجام تسویه مالی دانشجویان کارشناسی قبل ۹۳(( ترم ۱۱و۱۲))و بعد از ورودی ۹۳ ((ترم ۱۰)) |
|
|
|
|
| ||||||
۲۶- ارسال درخواست کارت دانشجویان از سیستم پیش خوان خدمت گلستان و ارسال به مرکز انفورماتیک |
|
|
|
|
| ||||||
۲۷- ارسال گزارش فارغ التحصیلی ((۱۱۸۰))، تسویه حساب از دانشکده جهت تائید به دانشگاه تهران. |
|
|
|
|
| ||||||
۲۸- ثبت اطلاعات استاد و ایجاد شماره اساتید در سیستم جامع و اضافه نمون سرترم اساتید در هرترم |
|
|
|
|
| ||||||
۲۹- تهیه مکاتبات فعال نمودن کد دروس جدید در سیستم و درخواست فعال سازی از سیستم جامع |
|
|
|
|
| ||||||
۳۰- تهیه مکاتبات با کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه جهت دانشجویان متقاضی انتقال / مهمان دائم / ترمی |
|
|
|
|
| ||||||
۳۱- تهیه مکاتبات تأیید مقاطع قبلی دانشجویان فارغ التحصیل دانشکده به دانشگاههای دیگر |
|
|
|
|
| ||||||
۳۲- ارسال نامه به گروه جهت مشخص نمودن دروس باقیمانده دانشجویان مقطع کارشناسی جهت فارغ التحصیلی |
|
|
|
|
| ||||||
۳۳- پذیرش الکترونیکی دانشجویان ورودی جدید در مقطع کارشناسی و ثبت نام الکترونیکی دانشجویان خارجی |
|
|
|
|
| ||||||
۳۴- بایگانی پروندههای دانشجویان فارغ التحصیل و اسکن مدارک آنها درسیستم کی داک sdr دانشگاه تهران |
|
|
|
|
| ||||||
۳۵- تهیه مکاتبات تغییر وضعیت درسیستم جامع جهت انجام اصلاحات درکارنامه تحصیلی دانشجویان قدیم |
|
|
|
|
| ||||||
۳۶- ارسال نامه نظام وظیفه دانشجویان مشمول فارغ التحصیلی - انصرافی- اخراجی - محروم در هر ۳ مقطع تحصیلی |
|
|
|
|
| ||||||
۳۷- تهیه مکاتبات اعلام نظر شروع به تحصیل برای پذیرفته شدگان شرایط خاص از اداره کل مرکزی دانشگاه |
|
|
|
|
| ||||||
۳۸- ارسال سیستماتیک درخواستهای انصرافی و محرومی و انتقالی دانشجویان در هر ۳ مقطع تحصیلی به دانشگاه تهران |
|
|
|
|
| ||||||
۳۹- تهیه مکاتبات برای دانشجویانی که کارت المثنی خود را مفقود نمودهاند وکسب مجوز از اداره کل مرکزی دانشگاه |
|
|
|
|
| ||||||
۴۰- ارسال نامه به دانشگاه جهت باز نمودن پذیرش غیرحضوری برای پذیرفته شدگانی که با دلایل مستدل موفق به ثبت نام نشدهاند. |
|
|
|
|
| ||||||
۴۱- تهیه مکاتبات با کمیته انضباطی دانشگاه برای دانشجویانی که نامه آن مرکز را دارند و کسب مجوز فارغ التحصیلی دانشجویان از آن کمیته مذکور |
|
|
|
|
| ||||||
۴۲- محاسبه هزینههای دلاری برای دانشجویان خارجی از ورودی ۹۱ و هزینههای ریالی تا سال ۹۰ با مطابقت نرخ ریالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی |
|
|
|
|
| ||||||
۴۳- تهیه مکاتبات با گروه جهت تطبیق واحدهای دانشجویان انصرافی از دانشگاههای دولتی ((ترم تطبیقی)) و بررسی و اظهار نظر درباره نمرات مهمانی ((نمره ۱۲ تا ۱۳.۹۹)) |
|
|
|
| |||||||
۴۴- کنترل نهایی حذف و اخذ و حذف اضطراری دانشجویان در مقطع کارشناسی-ودانشجویانی که مشروط شده یا از کف واحد پایینتر اخذ نمودهاند.و ثبت پایان ترمیم در سیستم جامع |
|
|
| ||||||||
۴۵- بارگزاری تمامی مدارک دانشجویانی که جهت انجام امور مختلف ((محروم از تحصیل - انصرافی- اخراجی - فارغ التحصیلی-انتقالی)) در هر ۳ مقطع تحصیلی در sdr دانشگاه تهران |
|
|
| ||||||||
۴۶- تهیه مکاتبات دریافت هزینه مالی استاتید داور داخلی و گرفتن حکم جدید و شماره حساب از داوران خارجی و ارسال نامه به حسابداری جهت واریز مبلغ و پیگیری آن هنگام دفاع |
|
|
| ||||||||
۴۷- تهیه مکاتبات گرفتن استعلام از مرکز مشاوره دانشجویی برای دانشجویانی که مشکل خاصی دارند و همچنین جهت تأیید مدارک پزشکی و ثبت مرخصی تحصیلی یا حذف پزشکی یک سری از دروس در پایان ترم |
| ||||||||||
اشتراک گذاری
https://literature.ut.ac.ir/article/9919771
جزئیات خبر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-کارشناسان گروه ها
08 01 2020 06:27
کد خبر : 9919757
تعداد بازدید : 34
کارشناسان گروه های آموزشی
| نام کارشناس | شماره تماس | مسئولیت |
شهناز سامیار | ۶۱۱۱۲۵۶۱ ۶۶۹۵۰۹۳۲ | کارشناس گروه باستانشناسی | |
مرضیه سعادت | ۶۱۱۱۲۵۷۹ ۶۶۴۹۵۳۸۰ | کارشناس گروه تاریخ | |
لیندا قنواتی | ۶۱۱۱۲۵۰۴ ۶۶۴۹۱۴۳۷ | کارشناس گروه زبان و ادبیات فارسی | |
علیرضا صفا | ۶۱۱۱۳۲۹۷ ۶۶۴۹۱۴۳۴ | کارشناس گروه زبان و ادبیات عربی | |
اکرم موثق | ۶۱۱۱۲۵۸۸ ۶۶۴۰۷۵۵۰ | کارشناس گروه فلسفه | |
لیلا انصاری | ۶۶۹۵۰۹۳۳ ۶۱۱۱۲۷۶۶ ۶۱۱۱۲۵۶۰ ۶۶۹۵۰۹۳۰ | کارشناس گروه زبانشناسی و فرهنگ و زبانهای باستانی |
شرح وظایف کارشناسان گروههای آموزشی |
| ||||
۱- تسویه حساب گروه |
|
|
| ||
۲- اسکن مدارک قبل از سال ۹۶ |
|
| |||
۳- برنامه ریزی کلاسهای درسی ترمی |
|
| |||
۴- هماهنگی جهت پذیرایی جلسات گروه |
| ||||
۵- تهیه آرشیو از ایمیل آدرس اساتید |
|
| |||
۶- ارسال نمرات دستی تکدرس و میهمان |
| ||||
۷- ارسال نامههای داوری پایان نامه |
|
| |||
۸- امانت دهی کتابها (به طور موقت) |
|
| |||
۹- ارائه موضوعات پایان نامه در جلسات |
| ||||
۱۰- احکام اساتید به آموزش و حسابداری |
| ||||
۱۱- اخذ امضا کارنامهها از مدیر گروه |
|
| |||
۱۲- دعوت استادان جهت شرکت در جلسات گروه |
| ||||
۱۳- اعلام حضور غیاب دانشجویان پردیس البرز |
| ||||
۱۴- راهنمایی دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی |
| ||||
۱۵- تایپ سوالات پایان ترم تعدادی از استادان |
| ||||
۱۶- هماهنگی جلسات و برگزاری کارگاههای گروه |
| ||||
۱۷- اعلام افراد غایب و عدم حضور در کلاس درسی |
| ||||
۱۸-پ اسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان متفرقه |
| ||||
۱۹- انجام کارهای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری |
| ||||
۲۰- هماهنگی همایشهای گروه با روابط عمومی دانشکده |
| ||||
۲۱- تهیه لیست حضور و غیاب دروس برای پرونده اساتید |
| ||||
۲۲- تهیه و طراحی کلیه فرمها و جداول مربوط به گروه |
| ||||
۲۳- انجام امور مربوط به مأموریتهای پژوهشی استادان |
| ||||
۲۴- دریافت گواهی اشتغال اساتید مدعو و ارزیابی آنان |
| ||||
۲۵- ثبت نمرات استادان مدعو و برخی از استادان گروه. |
| ||||
۲۶-و رود اسامی و اطلاعات پایان نامهای دانشجویان |
| ||||
۲۷- هماهنگی و تهیه صورت جلسات مربوط به آزمون اشتمال |
| ||||
۲۸- تنظیم و بروزرسانی پیامهای روی برد و نصب اطلاعات |
| ||||
۲۹- انجام مکاتبات جهت صدور معرفی نامه برای دانشجویان |
| ||||
۳۰-پ یگیری جهت ثبت نمرات دانشجویان در مقاطع سه گانه. |
| ||||
۳۱- انجام امور اداری دانشجویان استعداد درخشان هر ورودی |
| ||||
۳۲- اخذ امضا صورتجلسات دفاعیه از اساتید هیات راهنمایی |
| ||||
۳۳- تطبیق واحدهای دروس تغییر رشتهای ها / فارغ التحصیلی |
| ||||
۳۴- ثبت پروپوزالهای کارشناسی ارشد و دکتری در (عدل مظلوم) |
| ||||
۳۵- انجام امور مربوط به سفرهای علمی و بازدیدهای دانشجویی |
| ||||
۳۶- اعلام ساعات مشاوره و راهنمایی ساساتید در پایان نامهها |
| ||||
۳۷- دریافت مراسلات استادان و دانشجویان و هماهنگی جهت تحویل |
| ||||
۳۸- تنظیم صورتجلسات آموزشی، پژوهشی، جذب و اخذ امضا اساتید |
| ||||
۳۹- انجام امور مربوط به ترفیع و ارتقا برخی از استادان گروه. |
| ||||
۴۰- هماهنگی جهت مصاحبه و پذیرش دانشجویان بورسیه و اعلام نتایج |
| ||||
۴۱- انجام امور پژوهشی دانشجویانی که در مرحله تدوین رساله اند. |
| ||||
۴۲- حضور غیاب کلاسها در هر نیمسال تحصیلی و اعلام به اداره آموزش |
| ||||
۴۳- اعلام ظرفیت راهنمایی و مشاوره استادان برای پذیرش پایان نامه |
| ||||
۴۴- مرحله پژوهشی (سیستم عدل) و هماهنگ با مسئول دریافت پروپزال ها |
| ||||
۴۵- نامه نگاری از طریق اتوماسیون (کارهای مرتبط با جذب هیات علمی ) |
| ||||
۴۶- نصب اطلاعیهها و برنامههای درسی و امتحانی در تابلوهای اعلانات. |
| ||||
۴۷- برگزاری آزمون دکتری (مصاحبه) ارسال و ثبت نمرات پس بررسی مدارک |
| ||||
۴۸- تحویل پایان نامههای ارشد در رسالههای دکتری برای ثبت در کتابخانه |
| ||||
۴۹- اطلاع رسانی کلیه بخشنامهها ی اداری و آموزشی به دانشجویان و اساتید |
| ||||
۵۰- دریافت تمدید سنوات دانشجویان و ارائه در جلسه و ارسال همراه صورتجلسه |
| ||||
۵۱- نامه نگاری از طریق اتوماسیون (کارهای مرتبط با آموزش در مرحله آموزشی) |
| ||||
۵۲- انجام و پیگیری کارهای مربوط به بازنگری دروس بعد از تایید اساتید کارگروه |
| ||||
۵۳- معرفی اسامی اساتید مدعو و مشخصات آنها برای دریافت نام کاربری برای ثبت نمرات |
| ||||
۵۴- راهنمایی دانشجویان در انتخاب واحد درسها و راهنمایی دانشجویان ایرانی و خارجی |
| ||||
۵۵- ارسال درخواست دانشجویان، اخذ سوال از اساتید و برگزاری و اعلام نمرات آزمون جامع |
| ||||
۵۶- اعلام تاریخ ابلاغ پایان نامهها به دانشجویان و دریافت گزارشهای ۳ و ۶ ماهه آنها |
| ||||
۵۷- اعلام اسامی اساتید مدعو و مشخصات آنها به اداره حراست برای ورود و خروج به دانشگاه |
| ||||
۵۸- اطلاع رسانی و هماهنگی برنامههای درسی به اساتید گروه و مدعو و نمایندگان دانشجویان |
| ||||
۵۹- ارسال هزینههای سفر اساتید و هماهنگی برای ماموریتهای پژوهشی و فرصت مطالعاتی آنها |
| ||||
۶۰- اعلام اطلاعیهها برای اطلاع عمومی دانشجویان و اساتید در کانال اطلاع رسانی فضای مجازی |
| ||||
۶۱- استخراج آمار دانشجویان و تهیه کپی سوالات به تعداد آمار هر کلاس و ارسال به مخزن امتحانات |
| ||||
۶۲- همکاری در برگزاری کارگاههای آموزشی و همایشها و نشستهای علمی گروه زبان و ادبیات فارسی |
| ||||
۶۳- معرفی استادان گروه زبان و ادبیات فارسی جهت تدریس فارسی عمومی به دانشکدههای دانشگاه تهران |
| ||||
۶۴- تعیین دروس پیش نیاز برای دانشجویان ارشد غیر مرتبط و چک کردن نامهها و لیست انتخاب واحد آنها |
| ||||
۶۵- اعلام مجزای تاریخ برگزاری امتحانات و ارسال سربرگ به ایمیل اساتید و اخذ سوالات براساس برنامه ترمی |
| ||||
۶۶- دریافت فرمهای انتخاب موضوع پابان نامه پس از هماهنگی و تایید دکتر مصباحیان برای ارائه در شورای گروه |
| ||||
۶۷- مشخص کردن زمان پیش دفاع و دفاع و اعلام ساعت دفاعیه و هماهنگی با تالارها و اعلام به اساتید و دانشجویان |
| ||||
۶۸- اخذ امضا ء فرمهای حق التحقیق و حق التدریس و تهیه مدارک کارگزینی آنها و پیگیری دریافتی آنها از حسابداری |
| ||||
۶۹- بررسی سیستم جذب استاد دانشگاه و نامه نگاریهای مربوط به آن و هماهنگی انجام جلسات سخنرانی برای اساتید در شرف جذب | |||||
۷۰- استخراج اسامی و اطلاعات دانشجویان در شرف و حین مرحله پژوهشی (سیستم جامع) و اعلام آنها به اساتید مربوطه و دانشجویان | |||||
۷۱- ارتباط و تعامل با انجمن علمی گروه برای برگزاری جلسات دورهای با اساتید و مدیر گروه درخصوص سخنرانیها و فعالیتهای علمی | |||||
۷۲- هماهنگی و ارسال نامه نشستهای علمی دانش آموزی با حراست دانشگاه تهران جهت دیدار با استاد محترم جناب آقای دکتر شفیعی کدکنی | |||||
۷۳- نامه نگاری از طریق اتوماسیون (کارهای مرتبط به تحصیلات تکمیلی و پژوهشی) و اعلام ظرفیتهای پذیرش در هر مقطع (نامه نگاری) | |||||
۷۴- ارسال پروپزال ها پس از تایید شورای گروه و هماهنگ با مسئول ارائه در جلسه گروه، پس از اخذ امضاءهای مورد نیاز به اداره آموزش | |||||
۷۵-پ اسخگویی به تلفنهای گروه درخصوص امور مربوط به دانشجویان و اساتید و همینطور ارتباط با سایر دانشگاهها و موسسات فلسفی مرتبط با گروه | |||||
۷۶- ارتباط با مرکز انفورماتیک دانشکده و دانشگاه برای رفع مشکلات پیش آمده برای اساتید حوزه سیستمهای جامع آموزشی و سامانه اطلاعات پژوهشی و سایر | |||||
۷۷- ارتباط و همکاری با معاونت پژوهشی درخصوص گرنت پژوهشی اساتید (تایید اعتبار مقالات و کتابها) و پیگیری کارهای مربوط به ارائه و داوری مقالات در دفتر مجله | |||||
اشتراک گذاری
https://literature.ut.ac.ir/article/9919757