جشن تحصیلات تکمیلی برگزاری آزمون اشتمال برگزاری آزمون اشتمال جلسه شورای مدیران

اخبار و اطلاعیه های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اخبار و اطلاعیه های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

  • اطلاعیه در خصوص نحوه مصاحبه مجازی دانشجویان دکتری تخصصی

    اطلاعیه در خصوص نحوه مصاحبه مجازی دانشجویان دکتری تخصصی P.H.D سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    ۶/۷/۹۹

     

    به اطلاع ثبت نام کنندگان مصاحبه دکتری می‌رساند تاریخ ارزیابی تخصصی از روز دوشنبه تاریخ ۰۷/‏۰۷/‏۹۹‬ لغایت ۰۹/‏۰۷/‏۹۹‬ می‌باشد برای اطلاعات دقیق از زمان مصاحبه با کارشناس گروه مربوطه تماس حاصل فرمائید. نرم افزارهای مورد نیاز جهت مصاحبه دکتری Adobe Connect و Skype می‌باشد. توصیه می‌گردد شرکت کنندگان قبل از مصاحبه فایل راهنمای زیر را مطالعه نمایند.

    دریافت فایل راهنمای مصاحبه الکترونیکی   

  • تمدید زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    تمدید زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی

    ۲/۷/۹۹

     

    پیرو اطلاعیه شماره ۱ به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌رساند با توجه به درخواست‌های داوطلبان گرامی، مهلت ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک (مطابق با شیوه نامه) تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ تمدید گردید.

    ضروری است داوطلبان در اسرع وقت با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه به آدرس ems1.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

  • اطلاعیه پشتیبانی کلاس های مجازی

    پشتیبانی کلاس های مجازی

    ۳۰/۶/۹۹

     

    ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بدین وسیله به اطلاع دانشجویان و مدرسان محترم دانشکه اعم از اعضای هیأت علمی و مدعو می‌رساند با توجه به اینکه در شرایط کنونی و برگزاری کلاس‌ها به روش مجازی دانشکده ادبیات و علوم انسانی تمهیداتی برای پشتیبانی کلاس‌ها به شرح زیر اندیشیده است:

    ۱- در صورتیکه در ورود به سامانه‌های کلاس‌های مجازی دانشگاه مشکل دارید شما می‌توانید با کارشناس گروه مربوط خود تماس بگیرید. کارشناس گروه و دستیار آموزشی ویژه کلاس‌های مجازی در خصوص سامانه ایلرن و وی کلاس شما را پشتیبانی خواهند نمود.

    ۲- شماره تماس و مشخصات کارشناسان گروه و دستیاران آموزش مجازی به شرح زیر می‌باشد:

     

    ردیف گروه شماره تماس گروه کارشناس پشتیبان مجازی دستیارآموزشی پشتیبان مجازی
    ۱ زبان و ادبیات فارسی

    ۶۱۱۱۲۵۰۴

    ۶۶۴۹۱۴۳۷

    خانم قنواتی آقای شاه علی
    ۲ زبان و ادبیات عربی

    ۶۱۱۱۳۲۹۷

    ۶۶۴۹۱۰۹۰

    آقای صفا آقای دکتر افضلی
    ۳ تاریخ

    ۶۱۱۱۲۵۷۹

    ۶۶۴۹۵۳۸۰

    خانم انصاری آقای مالکی
    ۴ باستان شناسی

    ۶۱۱۱۲۵۶۱‌

    ۶۶۹۵۰۹۳۲‌

    خانم انصاری خانم عرب کرمانی
    ۵ فلسفه

    ۶۱۱۱۲۵۸۸‌

    ۶۶۴۰۷۵۵۰‌

    خانم موثق خانم نعمتی
    ۶ فرهنگ و زبان‌های باستانی

    ۶۱۱۱۲۵۶۰‌

    ۶۶۹۵۰۹۳۰‌

    خانم سعادت آقای سروش
    ۷ زبان شناسی

    ۶۱۱۱۲۷۶۶

    ۶۶۹۵۰۹۳۳

    خانم سعادت --

     

  • اطلاعیه در خصوص نحوه پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی P.H.D سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    نحوه پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی P.H.D سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    ۲۹/۶/۹۹

     

    اطلاعیه در خصوص نحوه پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی P.H.D سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز شنبه مورخ ۲۹/‏۰۶/‏۹۹‬ لغایت روز دوشنبه مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۹‬ خواهد بود. داوطلبان با مراجعه به سامانه آموزش دانشگاه به آدرس ems1.ut.ac.ir نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (دریافت فایل راهنمای ثبت نام الکترونیکی  )

     

    تاریخ ارزیابی تخصصی از روز دوشنبه تاریخ ۰۷/‏۰۷/‏۹۹‬ لغایت ۰۹/‏۰۷/‏۹۹‬ می‌باشد برای اطلاعات دقیق از زمان مصاحبه با کارشناس گروه مربوطه تماس حاصل فرمائید. شایان ذکر است داوطلبان موظف به ثبت نام الکترونیکی می‌باشند در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی از انجام مصاحبه محروم خواهد شد.

    نکته مهم: داوطلبان لازم است جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه و سایت دانشکده مراجعه نمایند.

    دریافت فایل شیوه نامه  

    دریافت فایل راهنمای مصاحبه الکترونیکی   

  • اعلام تاریخ امتحان جامع گروه باستان شناسی

    تاریخ امتحان جامع گروه باستان شناسی مورخ ۹۹/۶/۳۰

    ۲۶/۶/۹۹

     

    امتحان جامع گروه باستان شناسی یکشنبه مورخ ۹۹/۶/۳۰ ساعت ۹ صبح در محل گروه برگزار خواهد شد.

  • اصلاحیه زمان برگزاری آزمون جامع دکتری گروه تاریخ

    زمان برگزاری آزمون جامع دکتری گروه تاریخ

    ۱۷/۶/۹۹

     

    به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست تعدادی از دانشجویان و به دلیل تأخیر در اعلام نمرات زبان انگلیسی، آزمون جامع مقطع دکتری رشتۀ تاریخ، به جای "روز سه شنبه مورخ ۱۸ شهریورماه"، روز چهارشنبه مورخ ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد گردید. 

  • انتخاب درس زبان انگلیسی (عمومی) در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

    انتخاب درس زبان انگلیسی (عمومی) در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

    ۱۷/۶/۹۹

     

    با عنایت به برنامه ریزی و ارائه دروس نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شیوه الکترونیکی، به استحضار می‌رساند: کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۸ که موفق به شرکت در آزمون زبان انگلیسی نشده (برگزار شده در تاریخ آذرماه ۱۳۹۸) و یا حد نصاب نمره قبولی را کسب ننموده است با توجه به شرایط حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری آزمون زبان مشابه آزمون قبلی می‌توانند در صورت تمایل به گذراندن درس زبان انگلیسی نسبت به اخذ درس مذکور در این نیمسال اقدام نمایند.

  • اطلاعیه ورود به اتاق های مجازی داوطلبان استعدادهای درخشان

    اطلاعیه ورود به اتاق های مجازی داوطلبان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری

    ۱۴/۶/۹۹

     

    داوطلبان محترم استفاده از سهمیه استعداد درخشان در آزمون دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ لطفاً ضمن دانلود برنامه ادوب کانکت با هماهنگی گروه جهت زمانبندی، برای ورود به اتاق مجازی به لینک‌های زیر مراجعه بفرمائید:

     

    گروه زبان و ادبیات عربی:

    Vclas9.ut.ac.ir/literature2

     


    گروه زبان و ادبیات فارسی:
    Vclas9.ut.ac.ir/literature3

     

    گروه تاریخ:
    Vclas9.ut.ac.ir/literature4

     

    گروه باستانشناسی:
    Vclas9.ut.ac.ir/literature6


    گروه زبانشناسی:
    Vclas9.ut.ac.ir/literature7

     

  • کارگاه مهارتهای زندگی

    گذراندن کارگاه مهارتهای زندگی ۱و۲

    ۱۲/۶/۹۹

     

    با توجه به اینکه گذراندن کارگاه مهارتهای زندگی برای همه دانشجویان مقطع کارشناسی الزامی است، از دانشجویان تقاضا می‌شود تا در سامانه جامع آموزش در بازه زمانی انتخاب واحد این کارگاه را انتخاب نمایند.

    مراحل و نحوه شرکت در این دوره‌ها به روش زیر می‌باشد.

    با استفاده از احراز هویت دانشگاه وارد سایت http://net.ut.ac.ir شده، سپس به لینک: https://net.ut.ac.ir/course/view.php?id=137

    مراجعه کرده و با استفاده از کلید ثبت نام ۱۹۲۰ در این کارگاه ثبت نام نمایند.

  • اطلاعیه اعلام زمان مصاحبه متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان

    اعلام زمان برگزاری مصاحبه متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان

    ۱۲/۶/۹۹

     

    به اطلاع می‌رساند مصاحبه متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان دوره دکتری ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی در رشته‌های تحصیلی زبانشناسی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ (گرایش تاریخ اسلام، تاریخ ایران بعد از اسلام، تاریخ ایران قبل از اسلام)، ادبیات عرب (گرایش مطالعات ترجمه عربی و زبان و ادبیات عرب) و باستان شناسی (دوران اسلامی، دوران تاریخی، پیش از تاریخ) در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ شهریورماه برگزار می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه‌های آموزشی تماس حاصل فرمائید.

  • اطلاعیه برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ 99/06/01تا تاریخ 99/06/05

    برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۹۹‬ تا تاریخ ۰۵/‏۰۶/‏۹۹‬

    ۲/۶/۹۹

     

    دریافت جدول زمانبندی حضور پرسنل آموزش  

  • برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ ۹۹/۰۵/۲۵ تا تاریخ ۹۹/۰۵/۲۹

    اطلاعیه برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ ۹۹/۰۵/۲۵ تا تاریخ ۹۹/۰۵/۲۹

    ۲۲/۵/۹۹

     

    دریافت جدول زمانبندی حضور پرسنل آموزش 

  • برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ ۱۸/‏۰۵/‏۹۹‬ تا تاریخ ۲۲/‏۰۵/‏۹۹‬

    برنامه زمان بندی حضور پرسنل اداره آموزش از تاریخ ۱۸/‏۰۵/‏۹۹‬ تا تاریخ ۲۲/‏۰۵/‏۹۹‬

    ۱۹/۵/۹۹

     

    دریافت برنامه زمان بندی  

  • لغو برگزاری نهمین دوره آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال)

    لغو برگزاری آزمون اشتمال دوره نهم ۱ مرداد ماه ۱۳۹۹

    ۲۸/۴/۹۹

     

    با توجه به اعلام پروتکل جدید وزارت بهداشت و درمان در خصوص عدم برگزاری اجتماعات و آزمون‌ها، بدینوسیله اعلام می‌شود، نهمین دوره آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال) در تاریخ اول مرداد ماه ۹۹ برگزار نخواهد شد. زمان برگزاری مجدد این آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.
     

     

     

  • اعلام نتایج پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (PHD)

    اعلام نتایج پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (PHD) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    ۲۴/۴/۹۹

     

    نتیجه بررسی اولیه ثبت نام الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ دانشگاه تهران اعلام شد. اطلاعات تکمیلی در وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس https://academics.ut.ac.ir/fa/news درج گردید.

    به اطلاع متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۹ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس : https://academics.ut.ac.ir/talentedacademic تکمیل کرده‌اند، می‌رساند؛ برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق دریافت کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند:

    ۱- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک تأیید شده تحصیلی و رفع نقص سایر مدارک ارسالی تا زمان مصاحبه اقدام و تحویل گروه‌های آموزشی مربوطه نمایند.

    ۲- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تایید" اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف گردیدند. (علت آن در توضیحات قید شده است)

    نکته مهم:

    با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین شرایط خاص کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رساند جلسات مصاحبه کلیه رشته / گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش خواهد بود. لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی متعاقباً از طریق وبگاه پردیس / دانشکده‌های مرتبط اعلام خواهد شد.

    نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پس از مصاحبه حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۹ از طریق وبگاه دانشگاه، https://academics.ut.ac.irاعلام خواهد شد.

    معاونت آموزشی دانشگاه تهران

  • تعیین و تکلیف دانشجویان دکترای واجد شرایط ورودی‌های ۹۵-۹۶ جهت استفاده از فرصت مطالعاتی سال ۹۹

    تعیین و تکلیف دانشجویان دکترای واجد شرایط ورودی‌های ۹۵-۹۶ جهت استفاده از فرصت مطالعاتی سال ۹۹

    ۲۳/۴/۹۹

     

    همانگونه که مستحضر می‌باشید دانشگاه تهران همانند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هرساله تعدادی دانشجویان دکتری را با حمایت خود به فرصت تحقیقاتی ارسال می‌نماید. در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورهای جهان، تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های درسی به روش بر خط و ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد موضوع تعیین سهمیه‌های فرصت تحقیقاتی خارج از کشور تحت تاثیر قرار گرفته است. لذا جلسه‌ای برای بررسی مسائل مربوط به دانشجویان دوره دکتری داخل و موارد مرتبط با فرصت تحقیقاتی برگزار شد و موارد ذیل مطرح شد.

    ۱- تعیین سهمیه‌های فرصت تحقیقاتی خارج از کشور با توجه به نامشخص بودن افق بیماری کووید ۱۹، تعطیلی دانشگاه‌های خارج، عدم برقراری روال عادی پروازها و عدم صدور روادید توسط سفارت‌خانه‌ها و با الویت قراردادن سلامتی دانشجویان در شرایط فعلی، به صورت موردی قابل بررسی بوده و نتیجه نهایی آن به اتخاذ تصمیم و عادی شدن شرایط و پاسخ دانشگاه مقصد و سفارت مربوطه موکول می‌شود.

    ۲- دانشجویان واجد شرایط سال ۹۸ که علیرغم داشتن نامه حمایت مالی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی موفق به اعزام فرصت نشده‌اند، می‌توانند مجدداً، در صورت داشتن سنوات مجاز تحصیلی، نسبت به ارسال درخواست خود با تائید گروه آموزشی دانشکده / ‏واحد و موافقت اداره کل آموزش دانشگاه اقدام نموده و فرصت خود را به ترم بعدی موکول نمایند.

    ۳- برای دانشجویان فرصت تحقیقاتی که در کشور محل تحقیق حضور دارند، درخواست تمدید حضوردر کشور دیگر به صورت موردی پس از دریافت درخواست دانشجو و موافقت دانشگاه مقصد و ذکر دلایل توجیهی و استعلام از آموزش دانشکده / ‏واحد و اداره کل آموزش دانشگاه در صورت وجود سنوات مجاز تحصیلی بدون حمایت مالی قابل انجام می‌باشد.

    ۴- با توجه به شرایط پیش آمده در صورت وجود بستر مناسب و محدودیت اعتبارات، اولویت با متقاضیانی است که به امکانات تحقیقاتی بیشتری در خارج از کشور نیاز دارند.

    مدارک فرصت تحقیقاتی:

    ۱- درخواست کتبی دانشجو که به تأیید استاد راهنما و ممهور به مهر دانشکده رسیده باشد.

    ۲- فرم تکمیل شده مشخصات و اطلاعات مربوط به دانشجو (فرم شماره ۱۰۱) تأیید استاد راهنما و مهر دانشکده

    ۳- پذیرش تحصیلی با سر برگ دانشگاه مقصد با ذکر دقیق تاریخ (ماه و سال) پذیرش در متن نامه فوق

    ۴- یک قطعه عکس دانشجو

    ۵- تصویر کارت ملی

    ۶- تصویر صفحه اول گذرنامه‌‌‌‌‌‌‌

    ۷- تصویر کارنامه نمره زبان انگلیسی از مراجع معتبر با تاریخ اعتبار.( MSRT,TOFEL,TOLIMO,IELTS )

    ۸‌‌‌‌‌‌‌- تکمیل فرم‌های ۱۰۲- ۱۰۳

    ۹- صورتجلسه گروه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده / گروه

    ۱۰- صورتجلسه شورای بین‌الملل پردیس / دانشکده

    ۱۱- تاییدیه تصویب پروپوزال

    ۱۲- تاییدیه آزمون جامع

    ۱۳- نامه / ‏ایمیل رسمی سفارت مبنی بر تعیین زمان وقت مصاحبه

    ۱۴- ارائه کارت پرواز + نامه محل اسکان (در زمان حضور در کشور مقصد و ایمیل آن به کارشناس بین‌الملل)

    ۱۵- بیمه‌نامه مسافرتی

    ۱۶- گزارش هزینه‌های انجام شده با تائید استاد راهنما

    ۱۷- کارت پایان خدمت برای دانشجویانی که سربازی گذرانده‌اند

    ۱۸- مجوز خروج از کشور برای دانشجویانی که مشمول طرح سربازی می‌باشند

    ‌‌۱۹- معافیت تحصیلی برای دانشجویانی که مشمول طرح سربازی می‌باشند

  • بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص سهمیه فرصت مطالعاتی خارج از کشور

    بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص سهمیه فرصت مطالعاتی خارج از کشور در سال ۱۳۹۹

    ۲۳/۴/۹۹

     

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری

    تفاهم نامه همکاری

    ۱۸/۴/۹۹

     

    تفاهم‌نامه همکاری

    بین پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

     

    در راستای ایجاد و گسترش فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی با هدف بهره‌مندی طرفین از منابع و توان فکری و اجرایی و همچنین انتقال تجربیات در موضوعات مشترک منعقد گردید.

    از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می‌توان به طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی در راستای اهداف مشترک؛ برگزاری نشستها و دوره‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، سخنرانی‌ها، همایشها و … در چارچوب موارد توافق؛ تألیف، ترجمه و تدوین کتابهای مورد نیاز و مرتبط؛ همکاری در زمینه انتشار نشریات علمی؛ چاپ، نشر و توزیع آثار مشترک با در نظر گرفتن امکانات طرفین و همکاری در زمینه نشر الکترونیک؛ حمایت از پایان‌نامه و رساله‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به اهداف طرفین؛ همکاری در زمینه تبادل اسناد و مدارک علمی و فراهم سازی زمینه‌های بهره برداری اساتید، پژوهشگران و دانشجویان طرفین از کتابخانه و مراکز اسناد یکدیگر و بهره مندی از تجارب و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه بین الملل اشاره کرد.

  • اخذ دروس عمومی به صورت مجازی در تابستان سال ۱۳۹۹

    اخذ دروس عمومی به صورت مجازی در تابستان سال ۱۳۹۹

    ۱۸/۴/۹۹‌‌

     

    به اطلاع کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی می‌رساند که توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده ستاد مقابله با ویروس کرونا، می‌توانند در صورت ارائه درخواست صرفاً دروس عمومی را در دانشگاه‌های سطح یک و دو به صورت مجازی بگذرانند. قابل ذکر است نمره قبولی طبق مصوبات قبلی شورای آموزشی دانشگاه حداقل ۱۲ است.